Από τότε που ανακοινώθηκε ότι το Playstation VR θα συνοδεύεται και από από ένα εξωτερικό case, ονόματι Processor Unit (PU) με δικό του σύστημα ψύξης και μια σειρά από θύρες HDMI, οι φήμες στο internet απλά πήραν φωτιά… Είχαν ακουστεί σχεδόν τα πάντα: ότι είναι αναβάθμιση της CPU, ότι είναι αναβάθμιση της GPU, ότι είναι η πύλη για παράλληλα σύμπαντα…
Λοιπόν, χάρη στο roadtovr.com μάθαμε ότι στην Game Developers Conference 2016, η Sony, περά από την ημερομηνία κυκλοφορίας και την τιμή, έκανε μια σειρά από τεχνικές αποκαλύψεις για το Playstation VR που ξεκαθάρισαν ένα μεγάλο μέρος του μυστηρίου που κάλυπτε την επεξεργαστική μονάδα του PS VR. Εν ολίγοις:
-Δεν αναλαμβάνει κανένα υπολογιστικό κομμάτι της CPU ή της GPU.
-Δεν είναι προσβάσιμο για προγραμματισμό από τους developers.
-Δεν αυξάνει με κάποιο τρόπο την υπολογιστική δύναμη του PS4.
-Προσφέρει Object-Based 3D επεξεργασία ήχου.
-Αναλαμβάνει την προβολή της “Social Screen”. Τι σημαίνει αυτό θα μου πείτε τώρα… το Social Screen έχει δυο modes:
1) Mirroring Mode: Στο οποίο προβάλλεται στην τηλεόραση ότι ακριβώς ότι βλέπει και ο χρήστης του PS VR (για να μην κάθονται οι υπόλοιποι σαν κούτσουρα για να σας κοιτούν). Δεν υπάρχουν κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το output στην οθόνη περά από το ότι θα είναι η εικόνα του δεξιού ματιού, Scaled-up & Cropped.
2) Separate Mode: Αυτό έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφού έχει μια σειρά από λειτουργιές. Επί της ουσίας το PS4 στέλνει τελείως διαφορετική εικόνα στην τηλεόραση από αυτή που βλέπει ο χρήστης του PS VR. Η ανάλυση της εικόνας στην τηλεόραση θα είναι 1280×720/30 fps (λογικό αν σκεφτείτε ότι το PS4 θα πρέπει να κάνει rendering σε δυο τελείως διαφορετικά outputs). Κατά την διάρκεια του Separate Mode το gameplay recording είναι απενεργοποιημένο, το Output στέλνεται συμπιεσμένο από το PS4 στην PU μέσω USB και η PU αποσυμπιέζει το σήμα και το στέλνει στην τηλεόραση μέσω HDMI. Το Separate Mode προσφέρει την ευκαιρία να δούμε τίτλους όπου κάποιος άλλος παίχτης μπορεί να συμμετέχει στο ίδιο παιχνίδι, αναλαμβάνοντας δράση από την τηλεόραση.
Ταυτόχρονα ανακοινωθήκαν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της οθόνης του PS VR:
-OLED, @ 1920×1080 (960×1080 σε κάθε μάτι).
-Full RGB, Low pixel persistence.
-Refresh rate @ 120HΖ με τα εξής διαθέσιμα modes:
- 60HΖ rendering με 120ΗΖ reprojection.
- 90HΖ rendering με 90ΗΖ reprojection.
- 120HΖ rendering με 120ΗΖ reprojection.
Τέλος, το πακέτο του Playstaion VR θα περιλαμβάνει τα εξής αντικείμενα:
- VR Heasdset & Processor Unit.
- Όλα τα απαραίτητα καλώδια (HDMI κτλ).
- Stereo Headphones.
- Το παιχνίδι Playroom VR (digital download).
- Manuals.
Δείτε τις φωτογραφίες απο την παρουσίαση!