Γιώργος Παύλου
Αν και δεν έχω XBOX, πρέπει να παραδεχτώ το εξής για την φετινή Ε3: Η Microsoft έκανε μια εξαιρετική παρουσίαση και φαίνεται ότι επιτέλους η εταιρία αρχίζει να ξαναβρίσκει τον “βηματισμό” της στο console gaming, κάτι με το οποίο πάσχιζε από την αρχή αυτής της γενιάς.
Ήμουν από αυτούς που όλο το προηγούμενο διάστημα ήμουν ιδιαίτερα επικριτικός με την στρατηγική της εταιρίας. Η Microsoft έδειχνε να έχει εστιάσει την προσοχή της στο κομμάτι του backwards compatability (όπου έχει κάνει “θαύματα”), ενώ ταυτόχρονα έκανε μια επιδείξη δύναμης πάνω στο hardware development με την παρουσίαση του πανίσχυρου XBOX One X…
Ταυτόχρονα όμως, για ένα πολύ μεγάλο διάστημα οι πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις που διάβαζα από το στρατόπεδο της Microsoft αφορούσαν αυτά τα δυο θέματα, παραβλέποντας επικοινωνιακά (το τονίζω) έναν σημαντικότατο παράγοντα: Την κυκλοφορία νέων παιχνιδιών…
Ε, αυτό ακριβώς φάνηκε να αλλάζει στη φετινή Ε3! Με μια εξαιρετική παρουσίαση, τόσο από άποψη ροής όσο και από άποψη περιεχομένου, η Microsoft έδειξε να “ξυπνάει” από τον λήθαργό της προς το κομμάτι του software, παρουσιάζοντας 18 νέους τίτλους παιχνιδιών! Από που να αρχίσω; Dying Light 2, Fallout 76, Forza Horizon 4, Gears of War 5, Halo Infinite, Devil May Cry V, The Division 2, Sekiro: Shadows Die Twice, Kingdom Hearts 3, Cyberpunk 2077, Metro Exodus… Και αυτά είναι ένα μονό μέρος των τίτλων που παρουσιάστηκαν.
Θα μου πείτε τώρα “Σιγά ρε φίλε… Τα περισσότερα από τα παιχνίδια που παρουσιάστηκαν είναι multiplatform”… Ναι, συμφωνώ απόλυτα… Αλλά το γεγονός ότι η Microsoft μπήκε στην διαδικασία να εξασφαλίσει την παρουσίαση των συγκεκριμένων παιχνιδιών για το δικό της event (και φαντάζομαι ότι θα υπήρχε και το ανάλογο κόστος για τον κάθε τίτλο) δείχνει ότι η εταιρία να συνειδητοποιεί ότι, πέρα από τα άπειρα teraflops και τα cool features, τα παιχνίδια είναι αυτά που έχουν την μεγαλύτερη σημασία! Και η Microsoft δείχνει να ξαναδίνει την απαραίτητη προσοχή σε αυτόν τον τομέα.
Την παραπάνω αλλαγή στη στρατηγική της εταίρας ήρθε να την τονίσει η ανακοίνωση της εξαγοράς τεσσάρων studios από τη Microsoft και συγκεκριμένα Playground Games (Forza Horizon), Ninja Theory (Hellblade), Undead Labs (State of Decay) και Compulsion Games (We Happy Few) με την εταιρία να ενισχύει περαιτέρω το roster των first party developers που έχει στην διάθεση της…
Όπως είπα και στην αρχή του άρθρου, δεν έχω XBOX… Αλλά, πιστεύοντας ακράδαντα ότι μέσα από τον υγιή ανταγωνισμό των εταιριών, κερδισμένοι έχουν να βγουν μονό οι gamers, χαίρομαι που βλέπω τη Microsoft να επανακάμπτει!
13/06/2018