ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Παύλου
Πρέπει να ξεκαθαρίσω κάτι: Δεν έχω 3DS (συνεχίστε την ανάγνωση και θα δείτε που θέλω να καταλήξω). Η αλήθεια είναι ότι το τελευταίο σύστημα της Nintendo το οποίο είχα ήταν το DSi και, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, είμαι τόσο ευχαριστημένος με το PS Vita που ακόμα και το για το Switch αποφάσισα να περιμένω το πρώτο, αναπόφευκτο, revision. Ταυτόχρονα, αν με ρωτούσε κάποιος ένα μήνα πριν, για το αν θα σκεφτόμουν να πάρω το 3DS, απλά θα τον θεωρούσα ηλίθιο. Με το Switch να μπορεί να παίξει και τον ρόλο του φορητού στην οικογένεια της Nintendo, θεωρούσα δεδομένο ότι το 3DS θα έμπαινε στην διαδικασία του “αργού” θανάτου: Πίστευα ότι όλη η προσοχή των First party τίτλων θα έπεφτε στο Switch και, το 3DS θα είχε μια, όλο και μικρότερη, κυκλοφορία αδιάφορων third party παιχνιδιών…
Και εκεί που έχεις να καμαρώνεις ότι μετά από, σχεδόν, τρεις δεκαετίες ενασχολήσεις με τον χώρο των videogames, είναι πλέον δύσκολο να “πέσεις απο τα σύννεφα”, ήρθε η φετινή E3 και η ανακοίνωση της Nintendo ότι ετοιμάζει το remake του Metroid II που είχε κυκλοφορήσει στο Gameboy! Η ανακοίνωση ήρθε από το πουθενά, αφού όλοι περιμέναμε να δούμε το νέο God of War και το XBOX Scorpio και από την πλευρά της Nintendo το μόνο σίγουρο ήταν η παρουσίαση του Mario Odyssey.
Το πρώτο σοκ ήταν καθαρά από την χαρά μου. Το Metroid II ήταν το πρώτο παιχνίδι της σειράς το οποίο έπαιξα (πίσω στο μακρινό 1992) και το είχα λατρέψει. “Τελικά θα πάρω το Switch πολύ νωρίτερα απ’οτι υπολόγιζα”, ήταν οι πρώτες μου σκέψεις… Τότε ήρθε το δεύτερο σοκ: Το παιχνίδι θα έβγαινε αποκλειστικά στο 3DS! Με ένα νέο σύστημα στην αγορά, το οποίο κακά τα ψέματα έχει ανάγκη από σοβαρούς ΑΑΑ τίτλους, μου φαινόταν άπλα απίστευτο το γεγονός ότι η Nintendo αποφάσισε να κυκλοφορήσει ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι στη “δύση” της ζωής του 3DS.
Παρόλη τη δυσπιστία μου, είδα το πρώτο video και πρέπει να το παραδεχτώ: Το ρημάδι δείχνει απλά υπέροχο! Διαβάζοντας το hands-on preview του Kotaku και βλέποντας το παραπάνω developer diary video του Yoshio Sakamoto, το Metroid: Samus Returns καταφέρνει να είναι το Metroid που με είχε μαγέψει πριν από 25 χρόνια ενώ ταυτόχρονα μοιάζει με ένα ολοκαίνουργιο τίτλο. Οι νέοι μηχανισμοί φαίνονται να δένουν αρμονικά με το 2D περιβάλλον του παιχνιδιού, εκσυγχρονίζοντας το gameplay με πανέξυπνο τρόπο. Αυτό όμως που έκανε ένα τεράστιο χαμόγελο να απλωθεί στο πρόσωπο μου είναι το γεγονός ότι η κάτω οθόνη του 3DS θα δείχνει μονίμως τον χάρτη του παιχνιδιού! Όσοι έχετε παίξει τους παλιούς τίτλους της σειράς ή παιχνίδια όπως το Castlevania: Symphony of the Night καταλαβαίνετε ότι μιλάμε για μια τρομερή διευκόλυνση.
Ποτέ δεν ήμουν Nintendomaniac (τον ρόλο αυτό έχει αναλάβει με τρομερή επιτυχία ο Βαγγέλης Καπρέτης) και πρέπει να παραδεχτώ ότι τα τελευταία χρόνια κάποιες από τις κινήσεις της εταιρίας μου είχαν σπάσει τα νεύρα σχετικά με το 3DS. Τι να πρωτοαναφέρω; Την έλλειψη δευτέρου αναλογικού μοχλού που σε ανάγκαζε να αγοράσεις σχετικό περιφερειακό; Την χαμηλή αυτονομία των 3,5 ωρών (όταν το PS Vita slim μου βγάζει για πλάκα ένα 5ωρο); Το γεγονός ότι πουλούσαν το σύστημα ΧΩΡΙΣ φορτιστή; Μετά, όμως από την παρουσίαση του New 2DS XL πριν από μερικές εβδομάδες, το οποίο έχει λάβει σχεδόν απ’όλους εξαιρετικές κριτικές, αναφέροντας ότι είναι η κονσόλα που θα έπρεπε να είχε κυκλοφορήσει η Nintendo εξ’αρχής, και το πανέμορφο Metroid: Samus Returns, έχω αρχίσει να αλλάζω γνώμη… Όπως σας είπα στην αρχή, δεν έχω 3DS, άλλα οι πιθανότητες να αποκτήσω έχουν εκτοξευτεί στα ύψη.