Γιώργος Παύλου
Τελικά, η περίοδος της καραντίνας είχε και τα καλά της… «Ποια είναι αυτά;» θα με ρωτήσετε… Για έμενα, ένα από αυτά, ήταν το γεγονός ότι άρχισα να «σκαλίζω» περισσότερο το internet, ψάχνοντας διαφορετικά πράγματα, ξεκολλώντας από τα 5-10 sites τα οποία χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου.
Μέσα από αυτές τις τρελές αναζητήσεις, βγήκα νέες πηγές διασκέδασης και ενημέρωσης και θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια από τις πιο όμορφες ανακαλύψεις μου! Ένα μοναδικό μέρος που θα κάνει τους παλαίμαχους του gaming να σκάσουν ένα πλατύ χαμόγελο!
Retro-paradise…
Αναφέρομαι στο site Shmuplations.com στο οποίο έχει γίνει μια φοβερή προσπάθεια και έχουν μεταφράσει στα αγγλικά πάνω από 300 συνεντεύξεις ιαπώνων developers, οι όποιες είχαν δημοσιεύει «αποκλειστικά» σε ιαπωνικά περιοδικά-media!
Fighting games, shoot’em’ups, RPGs, platform games, adventures, hardware… ΔΕΝ υπάρχει κατηγορία που να μην καλύπτεται με τον ένα τρόπο ή τον άλλο, με πολλές από τις συνεντεύξεις να είναι με «όνομα-θρύλουςς», όταν ήταν ακόμα στην αφάνεια…
Ο συνολικός όγκος των κείμενων είναι απλά εκπληκτικός και ξεκινάμε χρονικά από το 1985! Όσοι είστε λάτρεις του retro gaming θα βρείτε την χαρά σας, ειδικά αν έχετε μεγαλύτερο μεράκι με τα τεχνικά θέματα, αφού θα διαπιστώσετε ότι στις απολαυστικές και, πολύ συχνά, αρκετά αστείες συνεντεύξεις, οι developers μπαίνουν σε αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες!
Gimme more!
Δεν είναι μόνο οι απίστευτες πληροφορίες που «δίνονται» σχετικά με την ανάπτυξη ιστορικών, πλέον, τίτλων. Οι περισσότερες συνεντεύξεις συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό, άλλα και concept art το οποίο, πέρα από την «ιστορική» του αξία, είναι πραγματικά πανέμορφο!
Ταυτόχρονα, θα δείτε πόσο σοβαρά έπαιρναν στην ανάπτυξη των χαρακτήρων, με πόσο μεράκι, άλλα και πόσο «πενιχρά» μέσα, προσπαθούσαν να δημιουργήσουν ολόκληρους κόσμους και, ταυτόχρονα, πόση αγάπη βγάζουν για τα δημιούργημα τους… Και όλα αυτά πολύ πριν το gaming γίνει mainstream.
For the new ones to learn…
Αναμένοντας την άφιξη των PS5 και ΧΒΟΧSX, συστήματα με τρομακτική υπολογιστική ισχύς και με τα γραφικά να είναι πλέον φωτορεαλιστικά, είναι φοβερό να διαβάζεις κείμενα μιας εποχής οπού οι μεγαλύτεροι περιορισμοί που αντιμετώπιζαν οι Developers ήταν ο μέγιστος αριθμός χρωμάτων στην οθόνη ή το μέγεθος της χωρητικότητας του cartridge!
Πέρα από το γεγονός ότι «ξαναθυμήθηκα» πως είναι να σε τρώει ο «καημός» για το ποιο σύστημα έχει τη μεγαλύτερη χρωματική παλέτα (μιλάμε για σοβαρές ανησυχίες, όχι αστεία), όταν προσπαθούσες να επιλέξεις ποια θα ήταν η επόμενη κονσόλα σου, όλες αυτές οι ιστορίες με έκαναν να εκτιμήσω ακόμα περισσοτερο την τεράστια τεχνολογική πρόοδο που έχουμε βιώσει από την εποχή των 8-Bit.
Enjoy!
10/06/2020